SocialComet
  • Facebook
  • Social Media
  • Online Marketing
  • Tartalommarketing
SocialComet

A Facebook 100 millió dolláros támogatási programot hoz létre a COVID-19 negatív gazdasági hatásaival szembesülő kisvállalkozások számára

SocialComet
április 3.
kategória: Facebook, Social Media
3 perc
0
Kisvállalkozás
427
Megtekintés
Share on FacebookShare on TwitterElküldöm üzenetben

A koronavírus világjárvány sok szempontból új kihívást és aggodalmat jelent, és igazság szerint ez még egy darabig fokozódni is fog. A védőoltás még várat magára, ennek fényében arra kell számítanunk, hogy a vírus tovább terjedhet újabb, eddig nem érintett régiókban is. Valószínűsíthető tehát, hogy az aktuális helyzet akár hónapokig is fennállhat még, ami számos vállalatot súlyosan érint majd.

A Facebook annak érdekében, hogy ezen terhét enyhítse egyes kisvállalkozásoknak, bejelentett egy új, 100 millió dolláros támogatási programot, mellyel 30 országban mintegy 30.000 KKV-t megsegít, ezáltal támogatva azokat a közösségeket, amelyekkel a Facebook és csapatai együttműködnek.

Sheryl Sandberg, a Facebook COO-jának nyilatkozata (angolból fordítva szabadon):

“A kisvállalkozások a közösségünk alapjai, épp ezeket a vállalkozásokat pedig súlyosan érinti a válság, különösen, mivel egyre több ember az otthonmaradásra kényszerül. Minél tovább folytatódik a válság, annál nagyobb a kockázat a kisvállalkozások számára, ami a tulajdonosok és a munkavállalók megélhetését illeti. Ezért a mai napon bejelentem, hogy a Facebook 100 millió dollárt fektet be, hogy segítsen 30.000 kisvállalkozásnak több mint 30 országban, ahol alkalmazottjaink élnek és dolgoznak. “

A Facebook létrehozott egy külön weboldalt az új programhoz, amely itt érhető el.

Tehát ki jogosult a támogatásra?

Nos, ez még nem teljesen világos.

A Facebook tájékoztatása szerint hamarosan további információkat fognak közzétenni, és a következő hetekben megkezdik a pályázatok befogadását is. Az érdekelt vállalkozások már fel is iratkozhatnak a honlapon a regisztrációs linken keresztül, hogy további információkhoz jussanak a programmal és annak fejlődésével kapcsolatban.

A támogatásokon túl Sandberg megjegyezte, hogy a Facebook számos egyéb lehetőséget is kínál, hogy segítse a vállalkozásokat a COVID-19 kitörése miatt kialakult helyzetben és a rengeteg kihívás közepette enyhítsen a nehézségeken.

A további segítségnyújtás érdekében a Facebook:

  • Új üzleti erőforrás-központot indított, amelynek célja, hogy támogatást nyújtson minden olyan vállalkozás számára, amelyet a koronavírus kitörése sújt, a megfelelő eszközökhöz és tanácsokhoz juttatva őket.
  • Megkezdte egy új virtuális képzési program kidolgozását a megváltozott körülmények között működő vállalkozások támogatására a COVID-19 által szükségessé vált karantén intézkedések miatt.
  • Új stratégiát dolgozott ki arra vonatkozóan, hogy miként lehet célzottan virtuális képzéseket tartani vállalkozásokkal a világ minden tájáról.
  • Megkezdte a Facebook Blueprint új tartalomrészének kidolgozását, különös tekintettel a távmunkára és a távmunkában dolgozó csapatok irányítására.Ezen túlmenően a Facebook a Lenfest Újságíró Intézettel és a Helyi Média Szövetséggel is együttműködésben áll, hogy 1 millió dollár támogatást kínáljon helyi hírszervezeteknek az Egyesült Államokban és Kanadában, amelyek a COVID-19-ről tudósítanak, hozzájárulva ezáltal a helyi közösségek szükségleteihez és a folyamatos releváns hírek szerkesztéséhez.

    A Facebook 2019-es 71 milliárd dolláros árbevételéhez képest a felkínált 100 millió dollár arányaiban elenyészőnek tűnhet, mégis rendkívül fontos lesz azon kisvállalkozások számára, akik részesülnek belőle, hisz a koronavírus terjedésének köszönhető válságos helyzet, ami előreláthatóan még hónapokig húzódni fog, a KKV-szektort sújtja leginkább.

    Már az is nagy szó, ha a Facebook anyagi támogatása csak néhány kisvállalkozás folyamatos fenntartását lehetővé teszi.

Előző

Koronavírus ellenőrző lista vállalkozóknak: így kezeld online jelenlétedet és tartsd naprakészen ügyfeleidet a válság idején

Következő

A Twitter előnyben részesíti azon COVID-19 témájú tweeteket, melyek ellenőrzött fiókoktól származnak

Ez is érdekelhet

Amerikai elnökválasztás és a közösségi médiában terjedő álhírek
Facebook

Amerikai elnökválasztás és a közösségi médiában terjedő álhírek

A Twitter előnyben részesíti azon COVID-19 témájú tweeteket, melyek ellenőrzött fiókoktól származnak
Social Media

A Twitter előnyben részesíti azon COVID-19 témájú tweeteket, melyek ellenőrzött fiókoktól származnak

A koronavírus miatt a YouTube csökkenti streaming minőségét
Social Media

A koronavírus miatt a YouTube csökkenti streaming minőségét

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Kategóriák

  • Facebook
  • Online Marketing
  • Social Media
  • Tartalommarketing
  • Twitter

Legutóbbi bejegyzések

  • Amerikai elnökválasztás és a közösségi médiában terjedő álhírek
  • A Twitter előnyben részesíti azon COVID-19 témájú tweeteket, melyek ellenőrzött fiókoktól származnak
  • A Facebook 100 millió dolláros támogatási programot hoz létre a COVID-19 negatív gazdasági hatásaival szembesülő kisvállalkozások számára
  • Koronavírus ellenőrző lista vállalkozóknak: így kezeld online jelenlétedet és tartsd naprakészen ügyfeleidet a válság idején
  • 13 SEO módszer a koronavírus elleni küzdelemhez – így marketingezz hatékonyan
  • Főoldal
  • Impresszum

© 2020 SOCIALCOMET

No Result
View All Result
  • Főoldal
  • Impresszum

© 2020 SOCIALCOMET

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.